my Friends

click2 laaaa

Thursday, May 26, 2011

Nak cantik tak??

assalam semua!! rindu  nak berblogging. sibuk cket dengan opis yang asyik kene audit. pastu kene ganti bos p meeting plak. dahle memang kau nih tak suka p meeting. lama giler kott! huhudah2, takmo bebel lagik. nak cakap pasal ni. pasal spa. bukan suruhanjaya perkhidmatan awam tau. tapi spa nak cantikkan diri la.hahaha. aku takde masa la nak balik umah p tengok mana spa yang best. jadi aku mintak tolong makcik google jer. memang aku cari kat area sungai petani jer. or maybe area penang jugak kot. sebab aku pon tak tau, balik awal seminggu nanti, aku dok sungai petani ka, aku dok kat penang.

yang pertama,Lamar Spa. servis yang ditawarkan adalah ini:

Facial Lifting
  1 Sesi - RM70.00
  * Tambah Ampoule 1 - RM10.00 (Collagen & Vitamin C)Sauna - RM20.00
  Mandi Susu - RM35.00
  Mandi Bunga - RM35.00
  Lulur Badan - RM50.00
  Urutan Badan - RM50.00
  Urutan Badan + Sauna - RM70.00
  Urutan Badan + Mandi Susu / Mandi Bunga - RM80.00
  Sauna + Lulur + Mandi Susu / Mandi Bunga
  1 Sesi - RM90.00
  Lulur + Mandi Susu / Mandi Bunga
  1 Sesi - RM80.00
ada lagi servis dia. aku amek mana yang aku rasa aku berminat ja. nak tau lebih lanjut, click
Lamar Spa ya!

yang kedua, Salun Ikhtiyar. dia ada pakej pengantin. rm250. macam berbaloi dengan harganya tapi tak tau la best ke tak.. ni antara servis yang ade..

num fon untuk dihubungi pon ada kat gambar tu. kalo nak tau lebih lanjut pasal spa nih, klik sini ek..

ok, ini jer yang aku jumpa web dia. yang lain, kena p tengok kat kedai kot sebab selalunya kedai2 kat sana takde web. tu yang susah cket nak survey dari jauh. huhuhu

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers