my Friends

click2 laaaa

Thursday, May 19, 2011

post wedding idea, anyone?

assalam semua!! agak-agaknya kalo aku buat photoshoot cam kat bawah ni dengan shirou and smokey, akan jadi cantik tak?macam yang ini..lawa sungguh!

yang no 2 ni plak macam sama2 jalan kan? owh, bestnya!!smokey and shirou memang suka orang snap gambar dorang. tapi tu la, si smokey ni takut dengan strangers..si adik shirou plak aktif giler.jenuh nak kejar nanti kan..hehehe

 

source and google

ni men chak chak plak.sooooo sweeet!!!

5 comments:

  1. hehe...mesra alam....suke...!!
    vee ni mengingatkan pd kwn2 veterinar kat upm dl la....animal lovers....hiii~

    ReplyDelete
  2. haha...
    saya kalau pose dgn kucing saya, Tina...rasanya dia hilang mengigil2 ntah ke mana....

    ReplyDelete
  3. kucing nie susah kita nak predict dia punya perangai...hehe..n agak susah nak handle...kalau anjing mesti best..tpi susah kita balik kan..

    nanti pose jgn pose byk duduk tau sis...google lagi...hihi..

    good luck!

    ReplyDelete
  4. cik lijah: haha!! nak jadi vet, tak cukup pandai.hehehe

    syima: tina pon takut ngan strangers ek? sama la si smokey. shirou ok jer, tak reti takut langsung dak kecik tu

    piya: btol jugak tu kan? tengah google lagik nih. best tengok gambar2 piya. cun!! plus, banyak idea menarik. leh tiru pose nih. bole kan? hehehehe

    ReplyDelete
  5. ha ah...tina tu penakut tapi garang sangat.kadang2 confius ni kucing ke anak ghimau? hehehe

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers