my Friends

click2 laaaa

Friday, May 27, 2011

takziah..

assalam semua. di saat aku tengah bergembira berwindow shopping tadi, aku dapat panggilan dari seorang sahabatku, kak yati. kak yati menyampaikan bahawa one of my bestfriend lost her baby. kesian sangat. usia kandungannya dah masuk 7 bulan lebih. and tadi, baru dapat call her sister. her sister cakap, baby girl. rasanya dari ari rabu, dah memang takde, lemas dalam perut. then, pagi tadi, baru bersalin normal. saat aku taip entry nih, family die tengah dalam proses nak kebumikan baby. sedihnyer.. aku nak pergi lawat, tapi takut plak rasa. takut dengan aku2 skali nangis kat situ. ya Allah, beratnya dugaanMu ini. semoga kawanku redha dan tabah menghadapi ujian ni.aminn…

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers