my Friends

click2 laaaa

Friday, May 11, 2012

Last checkup,i hope

Assalam semua,

Vee kat klinik skang, last checkup. Konpem sebab esok kena serah diri dah. Hehe. Tapi, tak dapat jumpa doc lagi. Doc lewat sebab ada patient nak bersalin. Tapi dah timbang. Berat terkini,74.9kg. Naik sekilo ko! Nampak sangat dok makan je kat umah. Ye ar, ma ada kat umah,makan je la kejenye. Pastu nak kene tolong abeskan makanan yang ada plak. Tu yang syiokk je naik. Hehe

Sementara tunggu,ini la yang jadi peneman



En hubby ada kat sebelah,tengah dok tahan ngantuk. I pon macam ngantuk jugak nih,asyik dok menguap je. Tadi ada rasa cramps tapi dah ilang dah. Anak buah hubby said, my baby kuar sok. Hehe. Dulu dia teka jantina my baby,btol. Tak tau la kali ni btol ke tak. Rasanya btol kot. Hehe. Till then,take care..

posted from Bloggeroid

2 comments:

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers