my Friends

click2 laaaa

Tuesday, June 7, 2011

kepimpinan melalui teladan

assalam semua. aku kan, tak kisah kalau orang tegur aku untuk kebaikan. tapi, agak menyakitkan ati, bila ko sibuk2 tegur2 aku, tapi ‘kain’ sendiri tak terjaga. camni ceritanya..

ada seorang hamba Allah ni, dah tua la. kire macam pangkat mak la ngan aku. die tegur salah sorang kawan aku si A, suruh labuhkan tudung tutup dada. ye la, aku mengaku. memang tak elok. kitorang ni pakai tudung, tapi tak tutup dada. tapi, tup2 aku terjumpa ngan anak dia. anak die free hair weyh! pakai sendat2 lagik. camno cerita plak tuh?? motip nak tegur2 orang tapi anak sendiri tak terjaga. tolong la. asyik dok sibuk nak jaga tepi kain orang, kain sendiri koyak rabak. ish! please la.

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers