my Friends

click2 laaaa

Monday, June 13, 2011

long holiday!

assalam semua. sorry, lama menghilang. bukan takde idea nak tulis pape, cuma agak sibuk lately. bila dah bukak lappy, tertidur jer depan lappy. haih.. ok, first fitting sebelah bertandang.

ceritanya camni..aku p fitting ari rabu malam with he, fmil, fsil n his adik sepupu. the more the merrier kan? hahaha!! merrier la sangat. padahal dalam ati dah malu giler dah kot. bile aku tengok baju tu, cantik! tapi cam kecik jer. muat ker aku nak pakai nih?? hm, cube la sarung. color die green petronas tu. tapi dia tak abes letak bling2 lagi. aritu, aku rs dah ok, cuma tak cukup bling. dah sarung, okeh,muat! tapi…………………….agak ketat di bahagian bawah. almaklum la, aset nih besar sangat. ke dorang yang buat terkecik? sebab part lain, ok jer. aneh. aku rasa takde gain weight pon pas fitting. takde bertambah inch. rasanya la. tapi serious, baju tu cantik. aku suka part kain kat bawah tu. train die yang meletop. kene praktis jalan slow2, takut terpijak kain sendiri. hahah!! takde gambar, cos aku terlampau malu nak snap depan dorang semua. if aku ngan he ja, konfirm banyak gambar bley aku letak cni. takpe la, ada beberapa hari je lagi pon untuk rasmikan baju tu.hehehe. tu kisah fitting sebelah dia. nanti aku story kisah fitting sebelah aku plak Big Grin

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers