my Friends

click2 laaaa

Monday, June 6, 2011

recycle please..

assalam semua.  motif, pagi2 dah nak bebel. aku pelik la nape ada sesetengah orang tak suka nak recycle? tak sayang bumi ker? tak kesian kat generasi akan datang ker? aku ni takde la baik sangat. tapi, kalo de chances untuk recycle, aku akan cuba recycle. aku bawak shopping bag kalu keluar. tapi, kadang2 ter amik jugak beg plastik sebab shopping bag tak muat.

tapi kan, kat tempat aku keje, tak sume suke nak recycle. slalu kat mesin fotostat tu, aku letak recycle paper jer. tapi, ada sesetengah orang ni, dia akan fotostat balik mana2 dokumen yang dapat melalui mesin faks yng di print atas recycle paper. kan membazir namanya tu?? pastu kan, kalo nak fotostat pon, tak nak depan belakang. susah nak baca katanya. pls la..kuno btol!

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers