my Friends

click2 laaaa

Saturday, June 4, 2011

sentap!!

assalam korang. aku sentap nih. sungguh sentap tau. kalau dah penat tu, tak yah la nak bising2 kat aku. nak naik angin plak aku rasa. aku rasa aku da cukup pening dahni. g mana2, terpikir pe lagi barang yang tak cukup untuk wedding nih. at least aku bagi pilihan jugak nak ape. aku ado? takde kan? terima jer ape orang nak bagi. tak jumpa pon ape yang dicari, pilih jer ape yang de depan mata. ish, geramnya! nak nangis plak rasa.sakit ati! baik sangat pon susah jugak. dah nak kuar kata2 yang tak sepatutnya nih.ok, bye!

2 comments:

  1. saba wak, tym2 camni mmg sume nak hangin. take a deep breathe n tenang dulu ye. pastu baru bole pk

    ReplyDelete
  2. HF: tu ar. hangin jer nih. sabo2..penuh kesabaran la i bulan nih. hihihi

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers